اطلاعاتی جامع و کامل در مورد کناف

مشخصات فنی متریال
جولای 4, 2017
اطلاعاتی جامع و کامل در مورد کناف

اطلاعاتی جامع و کامل در مورد کناف

اطلاعاتی جامع و کامل در مورد کناف

كناف نام خانواده  و موسسه ا‍‍ی در سطح ب‍‍ین الملل‍‍ی با و‍‍یژگ‍‍ی ها‍‍ی ممتاز م‍‍ی باشد.

اين شركت توسط برادران كناف كارل (karl) و دكتر آلفونس (dr.Alfons) در سال 1934 بنيانگذاري شده و هم اكنون فرزندان اين دو به طور مشترك و با هماهنگي ساير اعضاي خانواده اين شركت را رهبري ميكنند.

شرکت کناف یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های ساخت و ساز خشک در جهان می باشد.

ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی  ( و یا صفحات مسلح سیمانی ) و پروفیل های فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل ها به عنوان زیر سازی عمل می نمایند . مزایایی همچون سهولت، سرعت ودقت بالا دراجرا، ایمنی دربرابرزلزله وحریق، خواص عایق بندی حرارتی، صوتی ورطوبتی وتعمیرات ونگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت وسازخشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی(بنایی)درصنعت ساختمان مورداستفاده قرارگیرند.

اطلاعات عمومی در مورد گچ ساختمانی

گچ از جمله مصالحی است كه در صنایع ساختمان سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به علت ویژگی هایی كه دارد از زمانهای قدیم در امر ساختمان سازی مورد مصرف داشته است. در بسیاری از ساختمانهای قدیمی مخصوصاً در دوران صفویه كه اغلب آنها در اصفهان موجود می باشد گچ نقش مؤثری داشته و گچ بری های بسیار زیبایی از آن دوران باقی مانده است.
گچ به علت خواص خود از اولین قدم درایجاد یك بنا كه پیاده كردن حدود زمین می باشد و با اصطلاح برای ریختن رنگ اطراف زمین مورد نیاز می باشد و همچنین تا آخرین مراحل بنا كه سفید كاری و نصب سنگ است باز هم گچ مورد نیاز است و حتی در نقاشی ساختمان هم از گچ استفاده می نمایند.

خواص گچ :

زودگیر بودن
خاصیت ازدیاد حجم
مقاومت در برابر آتش سوزی
آكوسیتیك بودن
ارزان بودن
خاصیت پلاستیكی گچ
رنگ گچ

گچ علاوه بر دو خاصیت عمده كه یكی زودگیری و دیگری ازدیاد حجم به هنگام سخت شدن است دارای خواص دیگری نیز می باشد از جمله آنكه اكوستیك است و در آتش سوزی مقاوم می باشد و ارزان و به  وفور یافت می گردد ودارای رنگی سفید و خوش آینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

})